GENERATIONS from EXILE TRIBE TURKEY

LDH ENTERTAINMENT altında çıkış yapan 7 üyeli J-POP grubu GENERATIONS from EXILE TRIBE adına açılmış ilk ve tek Türkiye Fan Topluluğu

28 Ekim 2019 Pazartesi

Ryota Katayose - ViVi Röportajı (Nisan 2019)


Şu an hiç kıskanç değilim!
Aşk felsefem geçmişten beri değişmesede,bunun hakkında şimdi tekrar düşünecek olursam belki önceki biraz çocukçaydı-Şimdi,hiç kıskanç değilim.Normalde olduğu gibi saç fetişim olduğundan, saçına dokunduğunu görmek kalbimin teklemesine sebep olurdu. Ama şimdi güzel kokan kızların daha hoş olduğunu düşünmeye başladım.

Bana nikujaga(Japon mutfağında tatlandırılmış soya sosuyla haşlanmış et, patates ve soğandan oluşan bir yemektir) yapmasını isterdim.
Buluşmak için dışarıda bir yerde buluşma ayarladıysak, buluşacağımız yere nispeten erken gelen bir tipim. Onun geç gelmesi durumda onu 30 dakika beklersem ve hava soğuksa, en yakın kafede 30 dakika bekleyerek zaman öldürürüm, en azından bunu yapabilirim. Ben kesinlikle evde buluşmayı tercih ederim-evde yavaşça zaman geçirmek isterim. Eğer bana ev yapımı bir yemek yaparsa, ondan nikujaga isterdim (patates ve et güveci!)

Tatlı kızlardan hoşlanırım.
Eğer sevdiğim kız tipini soracak olursan, bu tatlı kızlar olur. Ama gösterişli hissettiren kızlardan gerçekten hoşlanmıyorum. Ayrıca kabaca konuşan kızlardan nefret ederim. İdeal tipim benle aynı yaşta veya benden büyük olan kadınlar.

Beyaz günde karşılık olarak yemek veririm. (Japonya'da 14 Şubat sevgililer gününde kızlar sevdiği erkeklere el yapımı çikolata verirler ve beyaz günde ise 14 Mart'da isteyen kişiler karşılık olarak bir şey verebiliyorlar)
Bir kızdan ne hediye alırsam alayım, bu beni mutlu eder! Beyaz günde karşılık olarak kime verdiğime bağlı olarak değişik bir şey vermek istiyorum. Ama bence yiyecek vermek iyi olur.

Kadınsı uzun gömlekleri seviyorum.
Bence sakin ve rahat randevular güzel. Sakin bir atmosferi olan bir yerde yemek yemek, sıcak ve gösterişsiz bir kafeye gitmek veya parkta yürüyüş yapmak gibi. Kelimenin tam anlamıyla ''huzurlu''  randevuları severim. Böyle bir zamanda, muhakkak uzun gömlek giyerek gelmesini isterdim. Ilımlı kadın olması bana güvenli hissettirir. Mini etek beni rahat hissettirmezken, pantolon onu küçük güçlü bir kadın gibi gösterir. Parfümü hakkında birşey söylemem gerekirse bence tatlı bir koku iyi olacaktır.

Çeviri: Cherry

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

GENERATIONS PROGRAM TAKVİMİ