GENERATIONS from EXILE TRIBE TURKEY

LDH ENTERTAINMENT altında çıkış yapan 7 üyeli J-POP grubu GENERATIONS from EXILE TRIBE adına açılmış ilk ve tek Türkiye Fan Topluluğu

5 Şubat 2020 Çarşamba

GENERATIONS from EXILE TRIBE - HOT PEPPER Röportajı (Ağustos 2017)


Alan Shirahama
S1: Memleketin Ehime'ye gittiğinde, senin için yenilmesi gereken yiyecek ne?
-- Ehime'nin ünlü yiyeceği, tameshi(pirinç ve kıyılmış çipura) lezzetli! Sosla karıştırılmış pirincin üzerine taze çiğ çipuradan bir dilim koyulur, sonra bir miktar et suyu dökülür. Eğer Ehime'yi ziyaret ederseniz, kesinlikle denemelisiniz.

S2: Yeme alışkanlığın hakkında aklında tuttuğun bir şey var mı?
-- Gözyaşı otunun kuru cilde iyi geldiğini duydum. Bu yüzden her gün içiyorum. Bunun sayesinde, cildimin durumu iyiye gidiyor. Ayrıca, günde iki kutu bira içiyorum. Ama eğer şekersizse, 4 kutu içebilirim!(güler)

S3: Lütfen bize yeni albümünüzdeki önerini söyle!
-- Çünkü etkili bir başlığı var. Hatta bizi bilmeyen insanlar için bile, bir izlenim bırakabilir. Önceki albümlerimize kıyasla bu albüm daha koyu renkler içerdiği için çok fazla insanın dinlemesini istiyorum.

Ryota Katayose
S1: Memleketin Osaka'ya gittiğinde, senin için yenilmesi gereken yiyecek ne?
-- Memleketimdeki Kamabokoyasan'dan tempura. Çok fazla tempura çeşidi olmasına rağmen, Osakada yaşadığımda annemden atıştırmalık olarak isterdim(güler). Üyeler arasında da popüler.

S2: Bir kızda seni çeken şey nedir?
-- Her zaman saç fetişim vardır(güler). Ben basit, güzel, düz saç seviyorum. Uzunluğu olarak tabi ki uzun, sanırım. Çünkü saç en çok kadınsılığını hissettiğim bölümdür. Saçla ilgilenmek önemli.

S3: Lütfen bize yeni albümünüzdeki önerini söyle!
-- Single olarak hangi şarkı uyuyor olursa olsun, albüm muhteşem şarkılarla dolu. Bu şarkıların içinde, "Sora" isimli bir şarkı var. Ayrıca ilk filmimde kullanılan arka plan müziğidir. O yüzden o, özel. O şarkıya karşı bağlantım var. İyice dinlemenizi isterim.


Ryuto Kazuhara
S1: Memleketin Hyogo'ya gittiğinde, senin için yenilmesi gereken yiyecek ne?
-- Şarkıcı olmadan önce, yakitori dükkanında çalıştım. Bu yüzden her eve döndüğümde, kesinlikle küçük bir ziyaret yaparım. O dükkanda beni her zaman destekleyen patronumla yediğim yakitori benim içim ruh yemeğidir.

S2: Yeme alışkanlığın hakkında aklında tuttuğun bir şey var mı?
-- Her zaman kendi yemeğimi kendim yapmayı denerim. Çünkü yaptığım günlük yemekte çok protein içeren malzemeler kullanırım ve düdüklü tencereyle sağlıklı köri yaparım. Üyeler bazen yemeğe gelir.

S3: Lütfen bize yeni albümünüzdeki önerini söyle!
-- Belirli konseptler içeren şarkılarla dolu bir albüm. Öncekilerden bile çok daha muazzam bir çalışma oluyor. Bu albüm için olan tur başlayacağı için, lütfen bu albümü dikkatle dinleyin.

Mandy Sekiguchi
S1: Lütfen bize son zamanlarda yediğin, senin için büyük bir izlenim bırakan yiyeceği söyle!
-- Son zamanlarda "Kinniku Shoukudo" denilen çok proteinli ve az kalorili sağlıklı menüleri olan restorana gidiyorum. Sağlıklı yiyecekler hafif baharatlı bir görüntüye sahip olsa da, tatsız yiyecekler, böyle bir kavramı tersine çevirebilir ve lezzetli sağlıklı yiyecekler yapabilirler.

S2: Son zamanlarda nelere bağımlısın?
-- Üyelerle ev partisi vermek çok eğlenceli! Ayda bir kez böyle bir toplantı yapmaya çalışıyorum ve ayrıca bunu Ryuto'nun evinde yapıyorum. Son günlerde yakiniku partisi için Ryuto'nun evinde toplanıyoruz. Yemekler çok lezzetli, ev çok rahat, bu en iyisi!

S3: Bir kızda seni çeken şey nedir?
-- Beni çeken şey koku. Parfümü güzel koktuğunda ama güçlü olmadığında seviyorum. Böyle bir koku duyduğumda, kendi kendime "Bu nasıl bir parfüm?" diye düşünürüm ve onun kişiliğini yansıtan şeyleri çözebilmeyi isterim.

Reo Sano
S1: Lütfen bize son zamanlarda yediğin, senin için büyük bir izlenim bırakan yiyeceği söyle!
-- Son zamanlarda, NAOTO beni biftek ve sushi yemeğe götürdü. Her yemeğe uyan sushi ve alkol satan bir dükkana. Eğer gurme uzmanı NAOTO seni bir yere götürüyorsa, kötü olmayacaktır(güler).

S2: Belirli bir moda anlayışın var mı?
-- Her hafta aynı şeyi giymem! Bütün kıyafetlerimi raflara koyduğum bir odam var. Bu yüzden kıyafetlerimi kolayca düzenleyebiliyorum. Bu arada böyle kıyafet odası olan sadece Mandy ve ben varım(güler).

S3: Bir kızda seni çeken şey nedir?
-- Benim için belirli bir bölüm yok, ama kendi işleriyle kendi gücüyle başa çıkan biri ise harika. Ayrıca, eğer egzersizde, iyiyse harika(güler). Ben hem vücuduna hem işine dikkat eden birini beğenirim.

Hayato Komori
S1: Lütfen bize son zamanlarda yediğin, senin için büyük bir izlenim bırakan yiyeceği söyle!
-- Marul shabu-shabu! Çorba çok zengin ve mükemmel bir şekilde marulla çok uyumlu. Bu yüzden ne kadar fazla olursa olsun yiyebilirim. Et de var, ama ben marulun lezzetinden etkilendim. Marul shabu-shabu yerken, umeshu ile kutlarım.

S2: Son zamanlarda nelere bağımlısın?
-- Ben son zamanlarda aksesuar toplamaya bağımlıyım. Özellikle, biraz lüks olsa da krom kalpleri seviyorum, bu yüzden bugünkü fotoğraf çekiminde de oldukça yüzük takmaya çalıştım. Beklenmedik bir şekilde her türlü modayla iyi gidiyor, bu yüzden şu anda benim favorim.

S3: Bir kızda seni çeken şey nedir?
-- Eller! Bu, tırnak sanatı sevdiğimden değil, ama doğal güzel eller gördüğümde, bakımı iyi ise iyi izlenim almış olurum. Eller kadının feminenliğini en çok gösteren parçadır, bence.

Yuta Nakatsuka
S1: Memleketin Osaka'ya gittiğinde, senin için yenilmesi gereken yiyecek ne?
-- Shin-Osaka istasyonuna gittiğimde mutlaka "Pittari da Gohan"(mükemmel menü) almak zorundayım. Bu istasyonlarda satılan kutulanmış öğle yemeği. Ahtapot şeklinde bir kutuya sahip ve içinde ahtapotun yanında bir sürü de sebze var. Bundan yemeden evime gidemem!

S2: Lütfen bize alkolle birlikte yenen, sevdiğin kombinasyonları söyle!
-- Alkol için, özellikle birayı ya da limon ekşisi severim. Mentiko ve shisamo ile çok iyi gidiyorlar(güler). Bu arada yediğimiz (GENERATIONS üyeleriyle birlikte) son günlerde içmeye gittik ve 10 dakikada bir şişe tekila bitirdik.

S3: Son zamanlarda ne tür antrenmanlara bağımlısın?
-- Slide board kullanarak bütün vücudumun denge hissini geliştirme antrenmanı. Normalde 30 saniyede 5 defa yaparım ama kendimi dahada zorlamak için, 45 saniyede 10 defa yaptım. Antrenmandan sonra içtiğim protein enfesti!


Çeviri: Cherry

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

GENERATIONS PROGRAM TAKVİMİ