GENERATIONS from EXILE TRIBE TURKEY

LDH ENTERTAINMENT altında çıkış yapan 7 üyeli J-POP grubu GENERATIONS from EXILE TRIBE adına açılmış ilk ve tek Türkiye Fan Topluluğu

24 Şubat 2021 Çarşamba

GENERATIONS from EXILE TRIBE - Mini Röportajı (Nisan 2016)


GENERATIONS için Sorular
-- İlk olarak, diğer üyeler hakkındaki izleniminiz nedir? (Her üye, kendisi hariç üyelerin karakterini tek bir kelime ile ifade etmelidir)
S1. Hangi yanınızla gurur duyuyorsunuz?
S2. Son zamanlarda, izinli günlerinizi nasıl değerlendiriyorsunuz?
S3. Üyelerinizin hepsi çoktan 20 yaşında (ve üzeri), çok alkol içen birisi misiniz?
S4. Dünyadaki son gününüzde kiminle olmak isterdiniz? Nerede olmak ve ne yapmak isterdiniz?
S5. Dans ve şarkı hakkında, özellikle hangi şeye dikkat ediyorsunuz/önem veriyorsunuz?
S6. Vücut şeklinizi korumak için her zaman neye dikkat ediyorsunuz?
S7. Kişisel isteğiniz ve hedefiniz nedir?

ALAN (Lider / Performançı)
-- Ryuto: "Lider". Yıldan yıla, daha fazla lider gibi görünüyor, güvenilir bir insan.
-- Yuta: "Güzel". Görünüşü hakkında(güler). Hoş bir yüze sahip(güler).  Ayrıca düzenli bir insan, cildi çok hoş. Ve güzel bir kalbi var(güler)
-- Ryota: "Çok pozitif bir lider". Düzgün düşünüyor ama fazla düşünmüyor. Problem olsa bile duygusal olmuyor.
-- Hayato: "İlgili".  Ortaokuldan beri hala bana çok yardımcı oluyor. Bir şey olsa bile bocalamayacak kadar sakin.
-- Reo: "Dürüst". Onunlayken rahat olursunuz.

C1. Ablam ünlü birisi(güler). Ve çok iyi anlaşıyoruz. Gelecek sefere Olive Spa’ya birlikte gideceğimize söz verdik(güler).
C2. Spora gitmek, antrenman yapmak, Mandy ile dışarıda yemek yemek.
C3. Nispeten çok içebilirim diye düşünüyorum. Çünkü birayı seviyorum, her zaman bira içerim. İçtikten sonra, ertesi gün antrenman yaparım.
C4. Tüm GENERATIONS üyeleri ile birlikte gülerek zamanımızı geçirmek isterdim.
C5. Bütünlük. Düzgün bir şekilde uyguladığımı gösterdiğimin farkındayım.
C6. Önce sebze. Yemeğime her zaman büyük bir salata ile başlarım.
C7. Şahsen DJ olmakla ilgilendiğim için çeşitli kulüplerde birçok türde şarkıyı öğrenmek istiyorum.

RYOTA (Vokal)
-- Mandy: "Prens". Hem kişiliği hem de görünüşü prense benziyor, ama ayrıca hırslı bir yanı var, bu yüzden birçok eksikliği olan bir prens.
-- Ryuto: "Ciddi bir prens". Seçmeler sırasında ilk tanıştığımızdan bu yana o her zaman ciddi oldu. O dönem 15 yaşında olmasına rağmen, hala okul üniforması giyiyor, bir prens gibi kendine güveni yüksek bir adam, sanırım benim tam tersim.
-- Hayato: "Enerjik". Tatlı yüzünde öyle bir tutku var ki, tüm üyelerin bir araya gelmesi gibi konuşmak için insiyatif alan biri.

C1. Ciddi yanım. Sanırım ayırt edici karakterimolarak zihnimle düşünmeyi seviyorum. Her zaman "Her üye için, eğer bu şekilde yaparsa daha iyi olur" bu gibi şeyler hakkında düşünürüm veya yaklaşan arena turu, en yeni albümümüz veya "Bundan sonra, bunu yapmak ilginç olabilir" veya "Bu tarz bir şarkıyı denersek ne olurdu" gibi şeyler.
C2. İzinli günlerimde vokal dersleri alıyorum ayrıca vücut bakımı yaptırıyorum. Ayrıca kendim Yakitori yapıyorum. Yaşlı bir adam gibi birçok şey hakkından düşünürken tek başıma içmeye gidiyorum, etrafımdaki insanlar benim hakkımdan bir şeyler öğrendiği zaman biraz utanmış hissediyorum.
C3. Sanırım çok içebilirim. İçmekten hoşlandığımdan alkol konusunda iyiyimdir. Her türlü alkolü severim ama son zamanlarda beyaz şarabı seviyorum.
C4. Ailem ile güzel bir yemek yemek istiyorum.
C5. Sanırım bu albümde nasıl şarkı söyleyeceğim hakkında gerçekten derinlemesine düşünmeden kayıt yapıyorum. Teknik kısımlardan ziyade daha çok şarkının içerisine duygularımı nasıl ifade edebilirim diye dikkat ediyorum
C6. İlk önce salata yerim. Gerektiği kadar karbonhidrat tüketiyorum. Ayrıca düzgün bir şekilde spor yapıyorum
C7. Bir gün solo konser vermek istesem bile, ilk olarak GENERATIONS grubumuzun şarkılarını daha çok yaymak ve bu grubu ön sıralara taşıyacak bir vokalist olmak istiyorum.

RYUTO (Vokal)
-- Mandy: "Gizli mükemmel çaba". Dışarıdan öyle görünmese de aslında arkamızdan büyük bir çaba gösteriyor ve bizi cesaretlendiriyor.
-- Ryota: "Tutkulu şarkı". Şarkıyı söyleyen sesi ve (bir şarkıdaki) mesajı iletme yeteneği onun çekiliğidir. Kendi sesime kıyasla kontrastlı bir sese sahip bu yüzden sesiyle beni çekiyormuş gibi hissediyorum.
-- Hayato: "Utangaç insan". Erkeksi, ilk başta utangaç ve yaklaşması zor görünmesine rağmen aslında çok kibar bir insan. Özenle sosyal medyada cevap veriyor(güler).

C1. Konuştuğum ve şarkı söylediğim sesim arasında fark var. İlk başta çok kompleks olmasına sonrasından bunun sık sık bireysellik olduğu söylendi. Fikrimi değiştirip “Silahın olarak kullan!” gibi dedim.
C2. Müzik dinlemek, tüm şarkı sözlerini bitiremesem bile, bazı kelimeleri toplamayı başarıyorum. Şarkı sözü yazmak istediğim zaman onları kullanabileceğimi düşünüyorum. Bunun dışından boks salonuna gidiyorum.
C3. Ortalama bir seviyede olmama rağmen içmeyi seviyorum. Özel zamanlarımda her zaman yalnız giderim. Sadece bira ve Shochu içerim. Sonunda limon ekşisi içerim(güler).
C4. Tüm üyelerin arkadaşlarını ve ailesini büyük bir konser salona davet ediyorum, son günde herkesle canlı bir konser yaparak geçiriyorum. Bununla herkes mutlu olur değil mi?
C5. Sonuç olarak, biri için şarkı söylemek ile ilgili. Sadece kendimi memnun etmek değil, ayrıca insanlar şarkılarımı dinledikleri zaman ne düşünecekleri hakkında düşünüyorum. 
C6. Günde iki kez sabah ve akşam yemek yerim. Kayıt sırasında, büyük porsiyon sebze yiyeceğim.
C7. Sesinde ve müzik bestelerinde orjinal bir vokalist olmak istiyorum. Makihara Noriyuki ve Kuwata Keisuke gibi, şarkıları onları dinleyen kişilere “Ah, bu o kişinin şarkısı” dedirttirmeli. Ben de böyle olmak istiyorum.

MANDY (Performansçı)
-- Ryuto: "Superman". Her şey standart değil! Öyle bir vücudu var ve bir üye olarak, televizyonda görülmeyen çok sayıda ilginç yanını biliyorum. Bence o çok mucizevi bir supermen (gülüyor). Yine de dergide bu kısımlar hakkında söyleyememem üzücü...
-- Alan: "Her zaman Eğlenceli/Sersem".
-- Yuta: "Nazik". Çünkü aptalca şakalarımı her zaman idare eder.
-- Hayato: "Kapsam". Bakış açısı, diğer insanlarla ilgilenme şekli, tüm bu şeylerde mükemmel bir kabiliyete sahip.

C1. Doğuştan vücudum benim gurur duyduğum bir hazinedir. Ailemin hepsine çok teşekkür ederim. 
C2. Antrenman yapmak ve dans etmek. Sevdiğim bir şey olduğu için bunları yaparken canlanmış hissediyorum. 
C3. Son zamanlarda, alkol aldığımda çok çabuk sarhoş oluyorum, bu yüzden aşırı tüketmemeyi düşünüyorum.
C4. Ailemi tatile götürmek istiyorum. Dünyanın son günlerinde yurt dışına seyahat etmenin zor olacağını düşünüyorum bu yüzden belki Onsen'e giderim.
C5. Göz önünde bulundurulması gereken birçok şey var, ama bence bu hareketliliğim ile alakalı varlığımı nasıl ortaya çıkaracağım ile alakalı.
C6. Zamanım olduğunda antrenman yapıyorum. Sadece esneme ve antrenman disiplini değil, ayrıca vücut bakımı da önemlidir.
C7. Daha enerjik performansçı olmayı hedeflemek istiyorum. Vücudumu inşa etmenin gerekli olduğunu düşünüyorum, bu yüzden bunda büyük bir gelişim kaydetmek istiyorum.

REO (Performansçı)
-- Mandy: "Tutkulu". Dansında duygularını görebiliyoruz. Her zaman sahne altında dans eder, fiziksel görünümüyle bir zıtlık gösteriyor.
-- Ryuto: "Savaşçı ruh". Her gün dans pratiği yapıyor, her zaman harika bir savaşçı ruha sahip.
-- Alan: "Dansçı".
-- Ryota: "Bir sanatçı gibi olmak". Performans sırasında zaten pek çok poz oluşturulmuş olmasına rağmen bir şeyler oluşturmayı seven birisi.

C1. Güçlü bir kararlılığım var ve sadece sevdiğim şeyleri yapıyorum. Her zaman sokaklarda, yeraltı yerlerinde dans ettim, sonra beklenmedik bir şekilde eğlence dünyasına giriş yaptım. Yaptığım aktivitelerle birlikte, görev ve sorumluluk duygusu içimde doğmaya başladı. Ama sevdiğim danslar, her zaman yaptığım şeyler hiç değişmedi.
C2. Arkadaşlarım evime geliyor, günlerimizi konuşmaktan başka bir şey yapmadan geçiriyoruz(güler). Sonra akşam olduğunda acıktığımızda pizza sipariş ediyoruz ve sonunda işten kovulacağız(güler).
C3. Hala seviyemi bilmiyor olmama rağmen alkolde iyi bir içici olduğumu düşünüyorum. Umeshu (Japon Eriği Konyağı) lezzetli olduğu için fazlaca içerim. Doğum günümden bir gün önce HIRO ve şarkı yazarı ile yemek yedim, sonrasında saat tam 12 olduğunda AKIRA ve diğer tüm üyeler bana doğum günü sürprizi yapmak için geldiler gerçekten çok mutlu oldum.
C4. EXILE TRIBE ile birlikte dans etmeyi ve içki içmeyi seviyorum.
C5. Her zaman en iyi becerilerimi kullanmaya çalışırım. Tabii ki sadece en iyi dans becerilerimi denemek değil tarzımı ve yeteneklerimi yeni şeylerle geliştiririm.
C6. Kas antrenmanı yaparım. Ne yemem gerektiği hakkında pek emin değilim, sadece sevdiğim yemekleri yerim. Ancak tur öncesi kas oranımı artırmak için kilo alırım sonrasında vücudumu geliştirmek için kilo vereceğim antrenmanlar yaparım.
C7. Başkaları ile rekabet edecek nitelikte olacağım bireysel performansımı gösterebilmek istiyorum, tek başıma performans sergilerken bile varlığını gösterebilen bir performans sergilenmek istiyorum. Bu şekilde düşündükten sonra grup ile sinerji içinde geri dönebilirim.

HAYATO (Performansçı)
-- Mandy: "En genç çocuk". Diğerlerine bağımlılığını göstermekte iyidir. Ortaokuldan beri hala tek başına yaşıyor bu yüzden bu tarz koşullara uyum sağlıyor diye düşünüyorum. 
-- Alan: "En Genç"
-- Yuta: "Maskaracı".  Bilmediği bir şey varsa zaman kaybetmeden o konuda soru soracaktır. Çok tatlı.
-- Reo: "Her zaman etrafındakilerle şakalaşır". Aynı yaştayız, uzun zamandan beri onu tanıyorum. Her zaman gülümser ve gevezelik eder(güler). Çok iyi bir insandır.

C1. Başkalarının güvenini kazanmakta iyiyimdir. Yabancılara karşı utangaç bir tip değilimdir, eğer bilmediğim bir yere bırakılırsam, hemen başkaları ile rahatça konuşabilirim.
C2. Tur başlamadan önce, izin günlerimizde vücudumu hareket ettirerek ve pratik yaparak zaman geçiririm. Son zamanlarda minderleri kullanarak geriye doğru ve akrobatik takla atma pratiği yapıyorum. Canlanmak için uyumadan önce manga okuyorum.
C3. LDH’de, zayıfımdır. Genel bir bilgiye göre ortalamayım. Umeshu ise onu çok içebilirim. Üyeler arasında, Ryota çok içebilen birisidir, her zaman içme imajına sahiptir.
C4. Ailemin evinde ailem ile son günleri geçirmek istiyorum.
C5. Her zaman kendi karakterimi göstermeye çalışıyorum, solo performans sergilerken kendimi ortaya çıkarıyorum, dansım sırasında müziği dinlerken hissettiğim içtenlikle ifade ediyorum
C6. Mümkün mertebe, saat 22:00’dan sonra yemek yemiyorum. Aslında kendi yemeğimi pişiriyorum. Son zamanlarda bundan sonra bir tur yapacağımız için haşlanmış brokoli, haşlanmış yumurta ve biraz kızarmış et yiyorum.
C7. Ulusal bir sanatçı olarak Sandaime (Sandaime J Soul Brothers)'ın varisi olmak istiyorum. Bu yılki arena turumuzu hatasız bir şekilde tamamlamak istiyorum. Sonra bireysel olarak USA (eski EXILE performansçısı) gibi dans ederek farklı duyguları aktarıp dans etmeye devam etmek istiyorum. USA benim için nazik yeni bir tür dans yaratıyor. Bu yüzden böyle bir olasılığı daha fazla devam ettirmek istiyorum.

YUTA (Performansçı)
-- Ryuto: "Anlayamadığım bir adam". Kişi kendisini bile anlayamazken onu bizimde anlayamadığımızı hissediyorum(güler).
-- Alan: "Saf."
-- Ryota: "Çılgın karakter". Beklenilmedik yorumlar yapar. Bakın, bir göz atın. Şu an bile aptal bir surat ifadesi yapıyor, değil mi?(güler) Sezgilerine göre hareket ediyor.
-- Reo: "Her durumda nazik biri". Personellere iyi bakıyor, aynı zamanda düşünceli, beklenmedik anlarda önemsiz şeylere bile nazik davranan biri.

C1. Her türlü dansı yapabilirim! Uzun zaman önce sokak dansları yaptım. Kimseye mağlup olmayacağım bir şey.
C2. Hayato ile akrobatik hareketleri çalıştım. İkimiz de özel zamanımızda birlikte çok çalışıyoruz. İzin günlerimde doğal olarak diğer üyelerle bir araya gelirim. Birlikte film izlemek gibi şeyler yapıyoruz. Yalnız kalmak için fazla zaman harcamıyorum ve yalnız olursam belki o zamanı uyuyarak geçiririm(gülüyor).
C3. Çok içebiliyorum. EXILE grubunun içki partileri şiddetli bir savaş alanıdır(gülüyor). Üyelerle birlikte içki içmek daha rahat oluyor.
C4. Tüm üyelerle birlikte olmayı isterim. Dünyanın son gününde gülerek ve aptallar gibi konuşarak geçirirdik.
C5. Kendime pek güvenmiyorum, bu yüzden parmak uçlarımdaki hareketlerimin bile farkındayımdır. Dans etmediğim zamanlarda, sadece ayağa kalkmam gerektiğinde, tüm vücudumun şeklinin ve görüntüsünün farkındayımdır.
C6. Tavuk salatası benim için olmazsa olmazlardandır. Kesinlikle her öğünde durmaksızın yerim. Aslında kolayca kilo almam bu yüzden yediğim tavuklu salatanın kaslara dönüşeceğini hissediyorum. Ayrıca geceleri karbonhidrat tüketiyorum.
C7. Bir gün, dünyayı gezmek ve sadece Japonya’da değil yurt dışında da bilinen birisi olmak istiyorum. Geçen yıl ki dünya turumuzda daha çok yurtdışına gitmek gerektiğini hissettim.

ÇEVİRİ: EMASKAR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

GENERATIONS PROGRAM TAKVİMİ