GENERATIONS from EXILE TRIBE TURKEY

LDH ENTERTAINMENT altında çıkış yapan 7 üyeli J-POP grubu GENERATIONS from EXILE TRIBE adına açılmış ilk ve tek Türkiye Fan Topluluğu

1 Nisan 2021 Perşembe

GENERATIONS from EXILE TRIBE - Steady Röportajı (Mayıs 2017)


DAY & NIGHT - S&C

Sorular:
S1. Sabah ve gece bir kıza söylemek istediğin söz nedir?
S2. Lütfen bize gündüz ve gece randevu planınızı söyleyin.
S3. Aşk probleminiz için hangi üyeye danışmak istersiniz?
S4. Şu anda vücudunuzun hangi kısmına en çok güveniyorsunuz?
S5. Canlı performans sırasında ne düşünüyordun?
S6. İşinizle ilgili bazı endişeleriniz varsa ne yapardınız?
S7. Kız arkadaşının sana ne demesini istiyorsun?
S8. Yaklaşık 30 yaşında çalışan OL için nasıl bir imajınız var?
S9. Kız arkadaşının dişinde yeşil bir yosun olsaydı... ne yapardın?
S10. Şu anda akıllı telefonunuzdaki kilit ekranı görüntüsü nedir?
S11. Sabah erkenden çalışmalısın, ama önceki gece kız arkadaşın "Seni hemen şimdi görmek istiyorum!" dedi. Ne yapardın?

ALAN

C1. Sabah "elinden gelenin en iyisini yap", gece "Yorgunsun" derdim sanırım.
C2. Gündüz buluşması için Komazawa Parkında koşmaya ve gece buluşması için kaya tırmanışına gitmek istiyorum.
C4. Son zamanlarda vücudumu eğitmek için fazla çalışmadım ama kürek kemiğim derdim. Tam olarak dün, oynadığım "Hirunaka no Ryuusei" filminin ön gösterimine gittim. Kendimi oradaki rolüme hazırlamak için kaslarımı kaybetmem gerekiyordu. Bundan dolayı, pijama giydiğim arka plan sahnesinde, kürek kemiğim öne çıkan tek kısım, geriye kalan izlenim bu. Ama film çekimleri çoktan bittiği için her zamanki eğitimime dönmeye, çok içmeye ve yemek yemeye başlıyorum. Ve şimdi bedenim de geri dönmeye başladı (gülüyor).
C7. "Aratty" olarak anılmak istiyorum (gülüyor).
C8. O yaşlarda bir kadın olarak, evlilik ve diğer şeyler hakkında düşünüyor olmalılar. Arkadaşlarını ve hayatlarını zaten anladıkları yaş, bu yüzden düşünecek çok şeyleri olmalı.
C9. Ona "Yeşil yosun 'konnichiwa' diyor" gibi bir şaka yapardım (gülüyor). Bence bu konuda birlikte gülebilseydik harika olur.
C10. DJ kabininden gördüğüm manzara.
C11. Onunla görüşmeyeceğim.

RYUTO

C1. Sabah "Ağız kokusuna dikkat et" derdim, gece "Çorapların, çabuk çıkar" derdim (gülüyor). Buradaki koku ile ilgili (gülüyor).
C2. Bir gün izin verseydim, kuaför salonuna günlük randevu için gitmemizi isterdim. Salonda kız arkadaşımın saçını ayarlatmasını ve makyaj yapmasını istiyorum ve kıyafetleri de doğru şekilde değiştirilmeli. Geceleri hala böyle giyinirken, uzak bir yere gitmemizi istiyorum. Her gün olduğu gibi özel bir gün olmasını isterim.
C4. İnsanlar bunun kirpiklerim olduğunu söylüyor.
C7. Sanırım "Tamagocchi" gibi telaffuza sahip "Ryuutocchi" güzel olacak.
C8. Daha genç bir kız görürsem, "Bu kız, önce saçını kurutmadan uyumaya gitti" diye gidebilirim, sadece görünüşüne bir şekilde bakarak anlarım. Ama olgun kadınlar için, gardlarını düşürmedikleri için, sadece görünüşlerinden anlayamıyorum. Bu tür gizemli duyguyu seviyorum. "Büyüleyici" kelimesinin onlar için uygun olduğunu düşünüyorum.
C9. Onu öperdim. (gülüyor)
C11. Onunla görüşebilirsem iyi olur ama gitmem. Benim için çalışmak önemli bir şey, bu yüzden "Senin için, ben veya işin için hangisi daha değerli?" gibi şeyler söyleyen bir kızla çıkmayacağım.

RYOTA

C3. Herhangi bir tavsiye ya da bir şey sormayacağım. Belki erkeklerin tavsiye istemeyeceği içindir. Çözümü kendim bulacağım.
C5. Çeşitli şeyler düşündüm ama daha çok hayranların performanstan keyif alması için ne yapmam gerektiğini düşündüm, hayranların yüzünü görürken bunu düşündüm.
C6. Ferahlık için sake içerim. Sorunumu çözmeyecek olsa da sake içmek daha hafif hissetmemi sağlayacak. Sorunum olmadığında bunu yapmak anlamsız, ama sorunum olduğunda da sonuç çıkmayacak. İçerken bunu düşünmek için harcadığım zaman önemli.
C7. "Ryota" olarak çağrılmak istiyorum.
C8. Sanırım işi sırasında, küçük yaşına "Sana tekrar tekrar öğrettim, ama hiç hatırlayamıyorsun ~, neden ~!" diye bağırmak istediği günler olacak... aklımda vardı. (gülüyor) Böyle düşünerek, olgun kadınların da kusurlu yanları olduğunu hissettim, bu yüzden sevimli. Olgun kadınlar için onlarla resmi bir konuşma değil, gündelik konuşma kullanarak konuşmak istiyorum. Böyle eşdeğer bir ilişkiye sahip olmak için kendimi geliştirmek istiyorum, bu yüzden "Oldukça kaba değil mi?" gibi herhangi bir bakış açısını kabul edeceğim.
C10. Kendi çektiğim deniz ve gökyüzü manzarasının fotoğrafı.

REO

C3. Sanırım hiçbir üyeden tavsiye istemeyeceğim. Ama sadece birini seçmek zorunda kalırsam, Hayato derim. Hayato bana gizlice tavsiye veriyor ve sonra bunu diğer üyelere ifşa edeceğim. Biz her zaman bu kalıpla gideriz (güler).
C5. Konserin ne kadar süreceğini hesaplarken, "Konserden sonra ne yemeliyim?" diye düşüneceğim. Bir miktar başarı duygusu hissetmeme izin verdiği için, bunun gibi düşünceler bulabilirim.
C6. Stresi azaltmak için her şeyi yapacak bir insanım.
C7. Beni ilk adımla çağırması güzel, ama daha büyükse, bana "Sano-kun" demesi de onun için iyi olabilir. İlk adımla, saygı ifadesi veya "Sano-kun" olmadan... Ah, gerçekten seçemiyorum!
C8. "Tokyo Tarareba Musume" dizisindeki gibi bir imajım var. 20'li yaşları geçtikleri için hayatları hakkında gerçekçi olabilirler. Hayallerini konuşacak arkadaşları var, aşk hayatında da ellerinden gelenin en iyisini yapıyorlar, aynı kuşaktan insanlardan destek almak güzel. Böyle düşünürsek, erkeklerin de önlerinde güzel görünmeye çalışmaları gerekmediği için birlikte eğlenebilirler. Olgun kadınlar hakkında tüm düşünebildiğim bu.
C10. Şimdi, benim ve 10 yıl önce "A BATHING APE" dönemini başlatan "HUMAN MADE"in tasarımcısı NIGO-san'ın bir fotoğrafı. Bu çok güzel bir fotoğraf.

YUTA

C1. Sabah, sadece "Lütfen git ve geri dön" derdim ve geri döndüğünde "Sıkı çalıştığın için teşekkürler" derdim.
C2. Son zamanlarda evcil hayvan için bir kirpi bakmaya başladım, bu yüzden günlük buluşma için petshop'a gitmek istiyorum. Daha önce kirpi için yiyecek almaya gittiğimde, evcil hayvan dükkanında iyi geçinen bir çift gördüm, bu yüzden kıskanç hissettim (gülüyor). Gece randevusu için, akşam yemeği yerken kirpimi de yanımda götürmek istediğim için, evcil hayvana izin veren ve gece manzarası iyi olan bir restoran seçerdim.
C4. Ayak bileğim. İnsanlar küçük olduğunu söylüyor.
C7. İsmimle ilgisi olmayan bir takma adla bena seslenmesini istiyorum. İsim için belirli bir kalıp yoksa güzel olacak. "Ta-chan" veya "Yuta" gibi.
C8. Benim için güçlü, bağımsız kadın imajına sahipler.
C9. Eğer çıkıyorsak, ona rastgele "Dişinde yeşil yosun var!" derdim ve birlikte gülerdik. Bununla, atmosfer tuhaf olmayacak.
C10. Rahmetli babamla iki çekimli fotoğraf. Onu unutmak istemediğimi düşünerek koydum.
C11. Kirpi omzumda onunla buluşmaya giderdim.

MANDY

C3. Tavsiye istemeyeceğim.
C5. Seyircilerin, hatta en arka sırada olanların bile eğlenip eğlenmediğini bilmek istiyorum. Görüşüm iyi, 8.0 civarı (Reo hemen ekledi, "Bu ilginç bir şey değil" (gülüyor)). Belki zor zamanlarda diğer üyelerin yüzlerine bakarım. Gözlerimiz buluştuğunda bana güç veriyormuş gibi hissediyorum.
C6. Temelde hiçbir zaman derin bir endişe hissetmeme rağmen, uyandığım ve bazı endişelerimin olduğu zamanlar oluyor. Sorunum olduğumda kendimi iyi görünmeye zorlamakta iyi değilim... Daha doğal olabilseydim güzel olurdu.
C7. Saygı sözünü kullanmadan "Mandy".
C8. "Birçok insanla uğraşmak zorunda olan yoğun günlük yaşam" imajına sahibim. Kadınlar genellikle tırnaklarına bakmayı severler, ancak onlar için meşgul oldukları için tırnak bakımı için zamanları yokmuş gibi görünür. Daha yakından bakıldığında, tırnak bakımı yapılmamış tırnaklar ile tırnak bakımı yaptıranlar arasında fark olacaktır. Bu şeylere bakmak, tam tersine, gardlarını yüzüstü bırakan kadınlar hakkında iyi bir izlenim bırakacaktır. Bence olgun kadınlar, temelde başkalarını şımartmayı seven türden kişilerdir.
C10. NIGO ve benim fotoğrafım.

HAYATO

C1. Sabah, "Ölme", geri geldiğinde, "Ah, hala hayattasın", bunu söylemek isterim. (gülüyor)
C2. Gündüz ve geceyi rahatlayarak geçirmek istiyorum, dışarı çıkmaya gerek yok, ikimizin de sadece odamızda dinlenerek vakit geçirmek en iyisi bu.
C3. Aşk tavsiyesi hakkında, beklenmedik bir şekilde Reo'dan çok şey öğrenebilirim. Aynı yaştayız ve açıkça iyi ve kötü diyecek ve filtre kişiliği yok, bu yüzden ondan dürüst bir fikir alabileceğimi hissediyorum.
C4. Küçük parmağım. 2 yıl önce küçük parmağımda kemik kırığı oluştu. Ancak o sırada klip çekimi yapmak zorunda olduğum için dingil takamıyordum. Sonra küçük parmağımı eğdim ve hayranlar "Ne kadar çekici" dediler. (gülüyor)
C8. Bence kariyer kadınları olarak pek çok zorluk yaşamış olmalılar, bu yüzden geniş fikirliler. Hoşgörülü kadınlar oldukları fikrine sahibim.
C9. Dişinde yeşil yosun ile gülse hemen ayrılırdım... Dişinin arasına sıkışması bir hayal kırıklığıdır (gülüyor).
C10. İlk arena turumuzun ilk gününde HIRO ve diğerleri ile çekilen fotoğraf.


ÇEVİRİ: BG

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

GENERATIONS PROGRAM TAKVİMİ