GENERATIONS from EXILE TRIBE TURKEY

LDH ENTERTAINMENT altında çıkış yapan 7 üyeli J-POP grubu GENERATIONS from EXILE TRIBE adına açılmış ilk ve tek Türkiye Fan Topluluğu

4 Mart 2021 Perşembe

GENERATIONS from EXILE TRIBE - Jelly Röportajı (Mayıs 2016)


ALAN: Kendini mutlu hissettiğin ilk 3 an
1 Numara - Sürücünün dikkatsizliği
Taksiye bindiğimde şoför taksimetreyi açmayı unutuyor. Bazen böyle oluyor. Yine de farkında değilim, ama yolun ortasında aniden "Ah!" dediğinde, gizlice "Şanslıyım~" diye düşünüyorum(gülüyor).

2 Numara - Otomatik kilit açıldığında
Yaşadığım evin giriş yolunda, aynı zamanda önümdeki kişinin girişi geçerken, ben de kendi anahtarımı kullanmadan geçebiliyorum. Ancak insanlar evde oturmadığımı düşünürse tedirgin olacağım için, anahtarıma bir göz atarak içeri giriyorum (gülüyor).

3 numara - Buzdolabımın içindeki meyve suyu
Susadığım ve buzdolabımı açtığımda, bazen röportajları bitirdikten sonra verilen meyve suyunu buluyorum. Beni "yaptım" gibi hissettiriyor. Sık sık tek başıma almadığım için bu beni olağanüstü mutlu ediyor!

RYOTA: Onsuz yaşayamayacağınız en önemli 3 şey
1 Numara - GENERATIONS
Benim için, günlük hayatımda çok büyük bir varlık. Yaşam tarzım buradan başka hiçbir yerde değil. Grup olarak müzikle yüz yüze geldiğimde her zaman hissettiğim duygu bu. Bence GENERATIONS öyle bir yer olduğu için içimde büyüyebilecek pek çok parça var.

2 Numara - Lezzetli yemek
Karnım acıktığında hemen kendimi iyi hissedemeyeceğimde, "Hadi yemeğe çıkalım!" gibi şeylere yol açtığı zaman, tam tersine hemen kendimi iyi hissediyorum. Ve "lezzetli" olması özellikle önemlidir. Sevdiğim yemek yakitori. Geçenlerde yakitori, üyelerile gittiğimde sekiz tane alabilirdim.

3 Numara - Akıllı Telefon
Akıllı telefon yoksa gerçekten endişeleneceğim. Getirmeyi asla unutmuyorum, belki de cüzdanımdan daha önemli (gülüyor). Orada işle ilgili bağlantılar var ve işimin durumu bir gün içinde hızla değişebileceği için, korkarım bu konudaki bilgileri özleyeceğim. Yine de modern çağ hastalığı gibi, ama elimde olmazsa endişeli hissedeceğim.

REO: Son akşam yemeğiniz için yemek isteyeceğiniz ilk 3 menü
1 Numara - Steak Set Menüsü
Eti sevdiğim için son kez bol miktarda protein almak istiyorum. Bir sürü pirinçle birlikte yaklaşık 300 gram bifteğin gücüyle, midemi o kadar doldurmak istiyorum ki kendimi kötü hissediyim (gülüyor). Lütfen onu orta pişmiş haline getirin!

2 Numara - Puding
En sevdiğim malzemeler olan yumurtaları kullanıyor ve muhallebi tadı benim gibi tatlı bir dişin dayanamayacağı bir şey. Pek çok çeşidi var ve şefkatini seviyorum. Lezzetini güçlendirmek için küçük bir dozda eklenen vanilya fasulyesi ile yemeyi seviyorum.

3 Numara - Sukiyaki
Eti ve çiğ yumurta ile karıştırılmış pirinçle birlikte yemeyi seviyorum. Dahası, onu sıcak yemek daha da iyi olacaktır. Kalbimi ve midemi doyuracak ve son akşam yemeğimi tatmak için uygun bir yemek!

HAYATO: Son zamanlarda endişelendiğiniz en önemli 3 küçük şey
1 Numara - Uyku kalitemi iyileştirmek istiyorum
Son zamanlarda, gerçekten iyi uyuyamadığımı hissediyorum. Sanırım bunun nedeni yastık ya da yatak takımı bana uymuyor olabilir. Tokyo'ya taşındığımdan beri hepsini değiştirdiğim için uyku kalitem biraz düşüyor. Bu konuda oldukça endişeliyim.

2 Numara - Odamdan kitaplar taşıyor
Kitaplığım yok, bu yüzden odamın her yerine kitaplar yığılı. Bir tane almayı düşündüğümde, sorun şu ki boyutu iyi değil. Sonunda kitaplar odamda öylece yığılıyor...

3 Numara - Buzdolabım çok küçük!
Buzdolabını ve dondurucuyu ayırdım ama boyutları gerçekten çok küçük. Özellikle dondurucuya, paket su koyarsam, oraya başka bir şey koyamam. Çünkü orada hem yiyecek hem de su tutamıyorum, daha büyük bir dondurucu istiyorum!

RYUTO: Şu anda bağımlı olduğunuz en önemli 3 şey
1 Numara - Piyano
Son zamanlarda çok pratik yapıyorum. Daha önce de yaptım ama profesyonel olarak yeniden başlamak istiyorum. Sabah uyandıktan hemen sonra, temel seviyemi kontrol etmek için düzgün bir şekilde çalıyorum ve yetişemediğim kısma kadar çalmaya devam ediyorum. Acaba bir gün piyano çalarken şarkı söyleyerek performansımı verebilir miyim?

2 Numara - Yeni aldığım yastığım
İtalyan yapımı yastık aldım ve gerçekten çok iyi! Eskiden kalın yastığı severdim, ama bu, oldukça ince olmasına rağmen, uyandığım anda beni biraz şaşırtacak kadar tazelenmiş hissediyorum. Sadece bir kez kullandıktan sonra farkı anlayabiliyorum. Ryota da aynı yastığı kullanıyor.

3 Numara - "Sleep Cycle alarmlı saat (uygulama)"
Mışıl mışıl uyuyup uymadığınız hakkında grafik oluşturabilen bir uygulama, bu yüzden sabah her uyandığımda kontrol etmek için sabırsızlanıyorum. Grafiğim biraz dalgalı, ama diyelim ki Alan'a gelince, onun grafiği onun nasıl uyuduğunu gösteriyor ki, "Kış uykusuna mı geçiyorsun!?" diyorum ve beni kıskandırıyor (gülüyor).

MANDY: Yarın tatil olsa yapmak isteyeceğiniz en önemli 3 şey
1 Numara - Seyahat
Tatil günlerine genellikle sadece bir gün önce karar verildiği için, pek uzağa gidemem ama dağların derinliklerinde bir yere gitmeyi denemek isterim. Çeşitli türden güç sporlarını denemek ve ardından tazelenmek için Onsen'e gitmek istiyorum. Kendimi gündelik şeylerden uzaklaştırmak istiyorum.

2 Numara - Her zaman müzik dinlemek
Her zaman sevdiğim müziği dinlemek istiyorum. Sadece evde kalmak değil, açık bir günde okyanusa gitmek harika olurdu. Oldukça açık bir alana gidip büyük bir radyo getirmek istiyorum, sonra doğal olarak dinlenirken müziği değerlendirmek istiyorum.

3 Numara - Dans dersi almak
İşim olarak yaptığım performanstan farklı olarak sevdiğim öğretmenlerin yürüttüğü dans derslerine katılmak isterim. İlgilendiğim birkaç kişi var ama programlarımız eşleşmeyebilir sanırım. Bir gün içinse, tüm dersleri birbiri ardına almak istiyorum!

YUTA: Son zamanlarda merak ettiğiniz ilk 3 üye
1 Numara - Mandy
Son zamanlarda saç stilini sık sık değiştirdiği için, aslında ne yapmak istediğini, amacının gerçekte ne olduğunu merak ediyorum (Mandy: "Öyle bir şey yok! (Gülüyor)"). Ancak herhangi bir saç modeli ona hemen uyacağından, bence bu biraz haksızlık (gülüyor).

2 Numara - Hayato
Birlikte akrobasi çalışıyoruz ve vücut ağırlığı ve boyu benimkinden fazla olduğundan, nasıl böyle dönüşler yapabileceğini merak ediyorum. Bu tür hareketleri yaparken teorisini anlayabilirsem, parçalarımı da daha iyi yapabileceğimi düşünüyorum.

3 Numara - Ryuto
Son zamanlarda, gizlice müzik bestesi yapıyor gibi göründüğü için ne tür bir şarkı yaratacağını merak ediyorum. Yemek yediğimizde, Ryuto'nun şu anda bestelediği şarkı konuşulacak sıcak bir konu haline geliyor. Yakında dinlemek istiyorum.

ÇEVİRİ: BG

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

GENERATIONS PROGRAM TAKVİMİ