GENERATIONS from EXILE TRIBE TURKEY

LDH ENTERTAINMENT altında çıkış yapan 7 üyeli J-POP grubu GENERATIONS from EXILE TRIBE adına açılmış ilk ve tek Türkiye Fan Topluluğu

10 Mart 2021 Çarşamba

GENERATIONS from EXILE TRIBE - ViVi Röportajı (Ağustos 2016)


"Kadın" konusunda büyük bir heyecan!

Yeni şarkı 『Namida』 kadından ayrılmakla ilgili hüzünlü bir aşk şarkısı. Bununla birlikte, şimdiye kadar kadın bunları söylediğinde şok olan şeyleri sorduğumuzda…

Yuta: Aslında, bir dans resitali gününden hemen önce reddedildiğimde şaşırdım (gülüyor). Sonunda iyi tarafımı gösterebileceğimi düşündüğümde, şok oldum.
Mandy: İlkokulda bir sınıf arkadaşımla çıktım ama ertesi gün terk edildim. Şok oldum (güler). (Tüm üyeler güler).
Alan: Bir gün neyin yanlış gittiğini düşüneceksin, değil mi? (Güler)
Hayato: Ne yazık! (Gülüyor)
Alan: Bir günlük aşk (gülüyor).
Mandy: Bu bir kontakt lens mi? (Japonya'da bir günlük aşk, "ワ ン デ ー ラ ブ" kontakt lensler için 1 gün iyidir anlamına geliyor.)

Reo: Kadınları temelde anlayamıyorum (gülüyor). Ayrıca anlamadıklarında da görmezden geliyorlar. Bu iyi değil (gülüyor).
Ryota: Benim için, bir erkeğin karşısına çıktığında aniden tutumunu değiştiren bir kadını anlayamıyorum.
(Tüm üyeler: Ah~! Doğru!)
Reo: Çaba gösterme diye buna denir.

Ryuto: Ayrıca, kızlar çantaları sever, değil mi? Ama, ona benzeyen bir şeye zaten sahip olmalarına rağmen neden hala aynı şeyi aldıklarını anlayamıyorum!
Ryota: Doğru. Ayakkabılarda olduğu gibi.
Hayato: Takanlardan gerçekten özür dilerim ama o tırnakları alamam...
Ryuto: Abartırlarsa gerçekten imkansız.
Alan: Sosyal medyada olduğu gibi bir yerde olumsuz şeyler yazan kızları anlayamıyorum.
(Tüm üyeler: Ah~! Biliyorum~!)
Reo: Böyle kızlar var.
Ryuto: Bu çok doğru.
Reo: Ve ayrıca şiirsel bir şeyler yazarlar.
Hayato: Çünkü erkekler bunu yapmaz.
Alan: Sevdiğim kişi yaparsa ona soğuk davranabilirim.
Ryuto: Ama hoşlandığın kişiden olduğu için, aslında sorun olmayabilir.

Ve konu ViVi'nin masadaki mayo özelliği olarak değişti.

Mandy: Bu yıl birçok mayo çeşidi var.
Alan: Gerçekten~ Mandy, ViVi'yi gerçekten seviyor! Şimdi bahsettiğine göre, daha önce okul mayolarının iyi olduğunu söyledin!
Mandy: Ben söylemedim!
Alan: Bandeau. Ah, şimdi bahsettiğim için, daha önce Bali'ye gittiğimizde, kız kardeşim bandeau ile geldi ve kaydırakta kaydığı zaman, bandeau neredeyse düşüyordu ve tüm gücümle bağırdım "Kardeşim~! Dikkatli ol~!" (güler).
Reo: Bence basit ve çok seksi olmayan bandeau iyi değildir.
Ryuto: Harika mayo çeşitleri var~ Ne güzel bir yaz (gülüyor).
Ryota: Kızlar farklı mayoları giymekten mutlular. Ve gören erkekler için de mutlular!

ÇEVİRİ: BG

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

GENERATIONS PROGRAM TAKVİMİ