GENERATIONS from EXILE TRIBE TURKEY

LDH ENTERTAINMENT altında çıkış yapan 7 üyeli J-POP grubu GENERATIONS from EXILE TRIBE adına açılmış ilk ve tek Türkiye Fan Topluluğu

9 Nisan 2021 Cuma

4. CINEMA FIGHTERS projesi "Kinou Yori Akaku Ashita Yori Aoku -CINEMA FIGHTERS project-"den her yapımın başlığı, fotoğrafları, yeni oyuncu kadrosu ve tema şarkısı açıklandı!

4. CINEMA FIGHTERS projesi "Kinou Yori Akaku Ashita Yori Aoku -CINEMA FIGHTERS project-" 2021 sonbaharında vizyona giriyor !!

Şiir ve müziği videolarda buluşturan "CINEMA FIGHTERS project", EXILE HIRO, SSFF & ASIA temsilcisi Tetsuya Bessho ve söz yazarı Masato Odake'nin ortak projesidir. Asya'nın en büyük uluslararası kısa film festivallerinden biri olan, Akademi Ödülleri tarafından resmen tanınan "Short Shorts Film Festival & Asia (SSFF & ASIA) 2020" ödül töreninde 4. "CINEMA FIGHTERS project" açıklandı!

Her yapımın başlığı, yeni oyuncu kadrosu ve tema şarkısı açıklandı!
Üstelik bu çalışmaların fotoğrafları da yayınlandı!

4. CINEMA FIGHTERS projesi "Kinou Yori Akaku Ashita Yori Aoku -CINEMA FIGHTERS project-"

"BLUE BIRD"
Yönetmen: SABU
Oyuncular: Reo Sano, Kotaro Daigo
Tema Şarkısı: KAZUKI (DOBERMAN INFINITY) "Aoi Tori"


【Reo Sano'nun Yorumu】
Geçen yıldan sonra bir kez daha CINEMA FIGHTERS projesine katıldım.
Bu sefer yönetmen SABU ile birlikte çalıştım ve onun filminde oynadım. Şahsen ben yönetmen SABU'nun hayranıyım, bu yüzden onun çalışmalarında oynayabildiğim için minnettarım.
Oynadığım karakterin "yaşam tarzı"nı kendimle karşılaştırdım ve oyunculuğuma uyguladım. Çekimler sırasında yönetmen SABU'nun sözlerini aklımda tuttum ve onunla derinlemesine iletişim kurdum.
Kısa bir gösterim süresi olan bir kısa film olmasına rağmen, kısa filmlere özgü çeşitli dünya görüşlerini deneyimleyeceğinizi umuyorum.

"Mayonaka no Hitoritachi"
Yönetmen: Takehiko Shinjo
Oyuncular: Mandy Sekiguchi, Junko Abe, Jun Murakami
Tema Şarkısı: Ryuto Kazuhara (GENERATIONS from EXILE TRIBE) "Warau Shikanai Tragedy"


【Mandy Sekiguchi'nin Yorumu】
CINEMA FIGHTERS'a ilk kez katılıyorum.
LDH'den üstlerimin ve grubumun üyelerinin önceki çalışmalarını izledim ve tüm bu işler gerçekten harika, bu yüzden biraz baskı hissettim. Ama etrafım muhteşem oyuncular ve kadrolarla çevriliydi, bu yüzden çekimler sırasında iyi bir atmosfer ve ekip çalışması yaşadık.
Umarım önceki çalışmalarda gösterdiğimden tamamen farklı yeni bir yanımı görürsünüz.

【Ryuto Kazuhara'nın Yorumu】
Son zamanlarda solo aktivitelerim artıyor ve grubumun bir üyesinin başrolünü oynadığı kısa filmin tema şarkısını söylemekten onur duyuyorum.
Senaryoyu kayıttan önce okudum ve içinde ifade edilen acıyı ve üzüntüyü hissettim ama aynı zamanda sempati duyduğum ve sadece gülümseyebildiğim kısımlar da vardı.
Şarkıyı senaryonun nasıl sunulacağını hayal ederken ve kendi deneyimlerimi hatırlayarak söyledim.
En derin anlamını anlarsanız güleceksiniz.
Belki bu şarkı, benzer deneyime sahip insanlarda bir ilgi uyandırır?
Umarım bu şarkı bu çalışmaya ışıltı katabilir.

"Ienai Futari"
Yönetmen: Nobuhiro Yamashita
Oyuncular: Alan Shirahama, Mugi Kadowaki, Maki Sakai
Tema Şarkısı: DEEP SQUAD "Sonna Koto Kimi ni Ienai"


【Alan Shirahama'nın Yorumu】
Bu benim CINEMA FIGHTERS'a ikinci katılımım.
İçerik bir öncekinden tamamen farklı ve çekim uzun sürmedi.
Ancak yönetmen Yamashita bazen benden rol aldığım dizi ve filmlerde oynadığımdan farklı bir şekilde oynamamı istedi ve bu benim için bir oyuncu olarak değerli bir deneyim oldu.
Kısa filmlerin, uzun metrajlı filmlerin sahip olmadığı avantajları vardır. İzleyicileri kendi kendilerine cevap bulmaya teşvik eden kısımlar var, umarım bu herkesin filmi kendi tarzında yorumlaması ve düşünmesi için bir fırsat olur.

"Kaidan Mangetsu Hamagurizaka"
Yönetmen: Yoshitaka Mori
Oyuncular: Yuta Nakatsuka, Maho Yamada, Mariko Tsutsui
Tema Şarkısı: Rei "Chiru Chiru Michiru"


【Yuta Nakatsuka'nın Yorumu】
Bu sefer yönetmen Mori ile birlikte çalıştım.
Masa okumasının ilk gününde karakterimi anında anladı ve kişiliği benimkine benzeyen eserde bana bir rol verdi.
Senaryoyu okumadan gelmem söylendiği için kesinlikle gergin hissettim. Ancak, sahadaki yönetmenin talimatları doğrultusunda, performansımı rahat bir şekilde stres olmadan sunabildim ki bu benim için değerli bir deneyim oldu.
Yeni bir ben keşfettiğim bir çalışma olduğu için umarım birçok insan onu izler!

"COYOTE"
Yönetmen: Tetsuya Mariko
Oyuncular: Ryota Katayose, Stephenie Park, Takemi Fujii, Takeshi Itakura
Tema Şarkısı: Ryota Katayose (GENERATIONS from EXILE TRIBE) "Sakurairo"




【Ryota Katayose'nin Yorumu】
Yönetmen Tetsuya Mariko ile geçen yılın sonunda tanıştım ve kendisiyle dertlerimi ve düşüncelerimi konuştum. Daha sonra senaryoda bulduğum karakter, kalbimin en derin kısmında var olan biri gibi göründü.
Bu rolü oynamak için meraklı ve heyecanlıyım.
Bu filmin tema şarkısını da söylüyorum. Bu şarkıyı kendi benzersiz tarzımda güçlü bir bağ hissettiğim bir kişi tarafından söyledim. Umarım şarkıyı da dört gözle bekliyorsunuzdur.

"Mizu no nai Umi"
Yönetmen: Shigeaki Kubo
Oyuncular: Hayato Komori, Luna, Sotaro
Tema Şarkısı: iScream "Ai dake wa..."


【Hayato Komori'nin Yorumu】
Bu sefer CINEMA FIGHTERS projesine katılacağım ve yönetmen Kubo ile birlikte çalışacağım, bu yüzden şimdiden çekimleri dört gözle bekliyorum!
GENERATIONS'ın ilk çalışmasından itibaren yönetmen Kubo bizim için birçok müzik videosu çekti. Ayrıca bu işle ilgili birebir eğlenceli bir sohbet gerçekleştirdik.
Yönetmen Kubo'nun bana odaklanan dünya görüşünü nasıl sunacağını gerçekten dört gözle bekliyorum!

【Hikaye】
Bu, şiir ve müziği videolarda buluşturan projenin dördüncü bölümü.
GENERATIONS from EXILE TRIBE üyeleri 6 kısa filmde yer alacak.
SABU'nun "BLUE BIRD"ü bize beceriksiz ağabeyi ile iyimser küçük kardeşi arasındaki bağı gösteriyor. Takehiko Shinjo'nun "Mayonaka no Hitoritachi" adlı eserinde, sevdiklerini kaybeden bir kadın ve bir erkek geceleri Tokyo'da yürüyor. Nobuhiro Yamashita'nın "Ienai Futari" filmi, duygularını çocukluk arkadaşına aktaramayan bir adamın hayal kırıklığını bizlere gösteriyor. Yoshitaka Mori'nin "Kaidan Mangetsu Hamagurizaka" filmi güzel bir kadının hayaleti tarafından sevilen bir şefin garip bir hikayesini anlatıyor. Tetsuya Mariko'nun "COYOTE"si, COVID-19 salgını nedeniyle dünyanın nasıl aniden değiştiğini bize gösteriyor. Shigeaki Kubo'nun "Mizu no nai Umi"si, başkalarıyla iletişim kurmak istemeyen bir genç ile Çinli bir öğrenci arasındaki karşılaşmayı konu alıyor.

【Yönetici Yapımcı】
EXILE HIRO

【Proje Planlama ve Yapımcı】
Tetsuya Bessho

【Konsept Yapımcısı】
Masato Odake

【Distribütör】
LDH PICTURES

【Prodüksiyon】
Pacific Voice

【Resmi Ana Sayfa】
https://ldhpictures.co.jp/20210408_1/

【Resmi Twitter】
@cinema_fighters

ÇEVİRİ: BG & Hana Matsuyama

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

GENERATIONS PROGRAM TAKVİMİ