GENERATIONS from EXILE TRIBE TURKEY

LDH ENTERTAINMENT altında çıkış yapan 7 üyeli J-POP grubu GENERATIONS from EXILE TRIBE adına açılmış ilk ve tek Türkiye Fan Topluluğu

3 Nisan 2021 Cumartesi

GENERATIONS from EXILE TRIBE - Kyodo News Röportajı (Haziran 2017)


New York'taki GENERATIONS from EXILE TRIBE ve Hayalleri Grammy Ödülleri

GENERATIONS from EXILE TRIBE nihayet New York'a geldi, Big Apple'daki hayranların uzun zamandır beklediği bir şeydi. 28 Mayıs'ta, EXILE TRIBE'ın yeni kanının, Irving Plaza sahnesinde (2017 dünya turunun bir bölümü) NYC'ye bir saygı duruşu yaptığını ve albümleri Speedster'daki şarkılarla bir patlama yaşadığını gördü.

Bu kez KKS, grubun yönetim şirketine ait dans stüdyosu olan EXPG NY'de Generations üyeleriyle röportaj yapmaktan onur duydu. EXPG NY stüdyosu düzenli olarak genç yerel dansçılara ve bazen Japon idol gruplarını ziyaret eden üyelere ev sahipliği yapıyor, bu nedenle çoğu hayran bu yere yabancı olmamalı.

Stüdyoya girdikten sonra büyük bir eğitim odasına götürüldük. Tüm GENERATIONS üyeleri hazır bulundu. Japonya'nın gelecekteki eğlence yıldızları olmalarına rağmen, hiç endişeli görünmüyorlardı; üyeler görüşme boyunca güldü, şaka yaptı ve at koşturdu.

New York'a hoş geldiniz! New York ve Amerika hakkındaki ilk izleniminiz nedir?

[Tüm üyeler kahkahalara boğuldu]
Ryuto: Bu, burayı ilk ziyaretimiz! Şehri gördüğümüz için çok heyecanlıyız! Amerika'daki şehirlerin çok farklı ve büyük olduğunu düşünüyoruz… Evet, Japonya'dan çok farklı. Times Square'e gittik.

En sevdiğiniz Amerikan müzisyen kim?

Tüm üyeler: Çok fazla var! Birini seçmek zor.
Ryota: Justin Timberlake'i seviyorum.

Amerikan pop/hip-hop müziği ile Japon pop/hip-hop müziği arasındaki en büyük fark sizce nedir?

Ryota: Amerika'da müzik sahnesinin çok daha büyük olduğunu hissediyorum. Kültürün kendisi müziğe çok iyi uyuyor.
Mandy: Hip-hop müziğine gelince, Amerikalı çocuklar hip-hop'a dinliyor. Büyüdükçe hepsi dinleyebilir. Ancak Japonya'da durum böyle değil. Bazılarımız onu bu tarz bir ortam olmadan sadece kendi tercihlerimizle dinlemeye başlarız.

Mandy, sen New Jersey'densiz değil mi? Japonya'ya ne zaman gittin?

Mandy: 0 yaşımdayken! Müzisyenlerden bahsetmişken, son zamanlarda Drake'i çok seviyorum.

Ryota'ya son TV dizisi ”Ani Ni Aisaresugite Komattemasu” ile ilgili bazı sorularımız var. Oynadığınız karakter hakkında ne düşünüyorsunuz?

[Görüşmeyi yapan Japon konuşmacı olmamasına rağmen şovun uzun adını Japonca olarak hecelemeyi başardığı için tüm üyeler güldü ve alkışladı]
Ryota (İngilizce): Evet! Bu adam çok saf… çok saf… ama kız kardeşini çok seviyor.

Bu aslında TV programının başlığı.

Ryota: Evet, çok sade ve anlaşılır.

Bu diziyi çekmenin en iyi kısmının ne olduğunu bize söyleyebilir misin?

Ryota: Prova sırasında herkes çok çalışkandı!

Bu gruptan bir üye seçip aynı dizide olduğu gibi kız kardeşin olması gerekirse, kimi seçerdin? Kendini bile seçebilirsin.

Ryota: Kardeşim mi? Ahhhh, kesinlikle Mandy olmalı.
Reo: Hiç de hoş değil, tamam mı?!
Ryota: Hayır, o en tatlısı.
Mandy (İngilizce): Ben çok tatlıyım! Ben tatlıyım.
Reo: Lütfen kapa çeneni.

Peki ya kardeş olsaydın, kimi kardeşi olmayı seçerdin?

Ryota: Belki Alan olabilir, çünkü o grubun lideri. Ya da belki Ryuto, çünkü seçmeler boyunca benimle oradaydı.

Yani Alan, Generations'ın ağabeyi mi?

Alan: Hayır, Mandy ağabey. O en büyüğümüz!

Ama onun kardeş olduğunu sanıyordum?

Yuta: O gruptaki imoto-ojisan'dır (kardeş-amca). [Herkes yine kahkaha atar]
Ryuto: Kawaii imoto-ojisan (sevimli kardeş-amca).
Mandy: Evet. Ben sevimli, havalı, harikayım.

Muhtemelen bilmiyorsunuzdur ama prodüksiyon şirketimiz Los Angeles'ta müzik videonuz “太陽 も 月 も (Taiyou Mo Tsuki Mo)”yu çekti. Orada değildim, bu yüzden çekim sırasında komik anlar olup olmadığını söyleyebilir misiniz?

Mandy: O zaman benim doğum günümdü ve bana bir doğum günü pastası alıp buzdolabına koydular. Mutluydum ama aldıkları mumlar patlayabilen dinamit gibiydi! Ve sürpriz olması gerekiyordu ama bunu görmeden önce biliyordum.
Reo: Sana sürpriz olacağını söyledim, öyleyse öyle davran.

Her biriniz bana solunuzda oturan üyenin kötü bir alışkanlığını söyleyebilir misiniz?

Hayato: [Uzun zaman aldı ve bir itfaiye arabası pencerenin önünden geçti, bu yüzden Alan ve Ryuto siren sesini taklit etmeye başladı] Alan çok kıllı. [Yalan söyler]
Alan: Ryuto’nun annesi bana çok fazla kalp gönderdi (mesaj atarken).
Tüm üyeler: Bence Ryuto’nun annesi sadece sana değil, herkese çok kalp gönderiyor!
Ryuto: Yuta’nın meme uçları çok hassastır!

Orasının hassas olduğunu nasıl bildin? Ne yaptın?

Ryuto: Herkes bunu biliyor! Herkes! Meşhur!
Yuta: Kimse Ryota'yı sabah uyandıramaz. Asla. Bir tur olduğu zaman sadece otel odasında kalıyor ve sonsuza dek uyuyor!
Ryota: Bu nasıl bir röportaj?! Reo da uyumayı sever!
Reo: Mandy hakkında? Sake (Japon şarabı). Şüphesiz.
Mandy: Hayato yalan söylemeyi seviyor! Ama hepsi sevimli yalanlar. Bununla birlikte, %99'u komik yalanlardan oluşuyor.

Şarkıcılar/performansçılar olarak bir hayaliniz var mı? Olmak istediğin biri var mı?

Alan: EXILE üyeleri kadar havalı olmak istiyoruz ve daha fazla insan için daha fazla tur yapabilmek için çok fazla popülerlik kazanmak istiyoruz. İnsanların müziğimizi dinlemesini ve performansımızı görmesini istiyoruz!

En yüksek hayaliniz nedir?

Alan: Grammy Ödüllerini gerçekten kazanmak istiyoruz! Gelecek yıl belki diyeceğim. [kahkaha atar]

Lütfen yeni albümünüzden bir şarkı önerin.

Ryota: Elbette "Sora" olacak. Çok dokunaklı bir aşk şarkısı.

Vay canına, bu benim de en sevdiğim şarkı! Konsere gittiğimde bu şarkıdan gerçekten etkilenmiştim!

Ryota (İngilizce): Değil mi? Tavsiye ediyorum!


ÇEVİRİ: BG

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

GENERATIONS PROGRAM TAKVİMİ