GENERATIONS from EXILE TRIBE TURKEY

LDH ENTERTAINMENT altında çıkış yapan 7 üyeli J-POP grubu GENERATIONS from EXILE TRIBE adına açılmış ilk ve tek Türkiye Fan Topluluğu

4 Nisan 2021 Pazar

Ryota Katayose - WEGO Monthly Guide Röportajı (Temmuz 2017)


(Film) çekimi hakkında görüşmeye geldiğinde ne tür bir his hissettin?

Dürüst olmak gerekirse, haberi duyduğumda aklıma “bende sorun yok mu?” Diye düşündüm. Oyunculuk konusunda neredeyse hiç tecrübem yok, bu yüzden bu tür büyük bir rolü üstlenmek beni gergin hissetmeme ve ne tür bir yaklaşım yapmam gerektiği konusunda endişelenmeme neden oluyor (rol oynamaya ilişkin).

Sete gelişin nasıl oldu?

Çekimlerden önce birkaç provam vardı ve bu süre zarfında Yönetmen Kawai bana bazı tavsiyeler verdi. "Haydi işin tadını çıkaralım" sözleriyle cesaretlendim. Baş aktris Tsuchiya Tao, Chiba Yudai ve tüm rol arkadaşlarım çeşitli işlerde aktif olduklarından, her sahneyi gönülden kararım olarak ele alarak saygısız olmamak için elimden geleni yapmam gerektiğini düşündüm.

Katayose'nin oynadığı Haruka Tachibana rolü, “Ağabey” takma adıyla orijinal iş hayranları tarafından sevildi. Tsundere hissi harikaydı.

Teşekkür ederim. Çekimin ilk gününde küçük kız kardeş Setoka rolünü üstlenen Tsuchiya bana “Sana ağabey diyebilir miyim?” diye sordu. İlk başta şok oldum ama sonuç olarak bana gerçekten çok yardımcı oldu.

Ne kadar iç açıcı bir an!

Kamera dönmediğinde bile bu tür bir atmosfer kalır. Sadece Tsuchiya değil, diğer oyuncular ve ekipte da bana “ağabey” demeye başladı. Bunu böyle yapmam gerektiğini keşfettim ve çok neyse ki rolü doğal olarak oynayabildim.

Afişin uyumlu resminde bile oyuncular arasındaki iyi ilişkiyi hissedebiliyoruz.

Doğru. Bizim neslimiz neredeyse aynı. Bekleme süresi boyunca aptalca şeyler hakkında konuşmaya devam edebileceğimiz için herkes birbirine çok yakın. Ve bence, herkes karakterlerine gerçekten kapılmış durumda. Rollerden gelen kişilik ve titreşim olduğu gibi kalır (kamera arkası). Bu üyelerle gerçekten çok rahatım.

Karakter veya hikaye ile ilişki kurabilir misin?

Kardeşim yok, bu yüzden kız kardeşe karşı hisleri gerçekten bilmiyorum ama kıskançlık duygusu, sanırım bütün erkeklerde var. Shoujo mangasında ve ayrıca filmde farklı tipte erkekler var, bu yüzden bence bu da filmin ilginç noktalarından biri.

Hepiniz farklısınız, bu yüzden her karakter öne çıkıyor.

Tüm karakterler benzersiz ve çekici. Sadece Setoka'ya karşı hisleri olan erkekler değil, aynı zamanda Sugino Yosuke'nin oynadığı Kunimitsu ve Ono Ito'nun oynadığı Chiyuki rollerini de seviyorum. Karakter ve benim kendi hayatlarımız var, bu yüzden onun gibi başka insanlar olabileceğini düşünürken rolü oynadım. Üniforma giymek canlandırıcıdır ama kimse buna gerçekten karşı çıkmaz.

Görünüşe göre okul üniforması görünümü hayranlar için heyecan verici noktalardan biri olacak. Gelecekte oyuncu olmaya meydan okumak ister misin?

Bir şans olursa tekrar meydan okumak isterim. Aynı zamanda, bu tür bir çalışmayla kutsandığım için minnettarım. Sanırım şu anda her eseri (oyuncu ve sanatçı olarak) aynı duyguyla seveceğim.

ÇEVİRİ: BG

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

GENERATIONS PROGRAM TAKVİMİ