GENERATIONS from EXILE TRIBE TURKEY

LDH ENTERTAINMENT altında çıkış yapan 7 üyeli J-POP grubu GENERATIONS from EXILE TRIBE adına açılmış ilk ve tek Türkiye Fan Topluluğu

15 Nisan 2021 Perşembe

Ryota Katayose & Ryuto Kazuhara - B-Pass Röportajı (Şubat 2018)


01. Lütfen bize son zamanlarda ilgilendiğiniz birini veya bir şeyi söyleyin.
Ryuto: İlgilendiğim kişi: Arata Mackenyu. Nedeni: çünkü o bir ikemen (yakışıklı adam).
Ryota: İlgilendiğim şey: Hızlı Tren. Nedeni: Çünkü daha önce canlı yayına gittiğimde çok eğlendim.

02. Bu soğuk kışı atlatırken sağlığınızı yönetmenin yolu nedir?
Ryuto: Eğitim.
Ryota: Sabah ve uyumadan önce sıcak su.

03. Lütfen kış için kişisel moda eşyanız olarak sık sık giydiğiniz eşyayı bize söyleyin.
Ryuto: Wacko Maria'nın kürk ceketi. Dikromatik siyah-kahverengi bir tane aldım.
Ryota: Geniş kot pantolon.

04. Lütfen son zamanlarda üyeler arasında popüler olan şeyi bize anlatın.
Ryuto: Melon-gata (kavun omuz, not: Sanırım belli bir kaslı vücut şekline atıfta bulunuyor)
Ryota: Instagram'da destansı bir gönderi.

05. Şimdi kış olduğu için, "Bunu yemek istiyorum" veya "Bunu yapmak istiyorum" gibi hissetmenize neden olan şey nedir?
Ryuto: Et ve eğitim.
Ryota: Nabe.

06. Şu anda turunuzun ortasında olduğu için, lütfen tur sırasında yanınızda bulundurmanız gereken şeyleri bize söyleyin.
Ryuto: Protein, banyo tozu.
Ryota: Solunum cihazı, sandalet.

07. Ailenizin Yeni Yıl geleneği nedir?
Ryuto: Soba yemek.
Ryota: Ailemle kahvaltıda zouni yemek (pirinç kekleri ve sebzeler içeren çorba (Yılbaşı yemeği)).

08. Yayınladığınız tüm MV'lerden hangisi sizin için en büyük izlenimi ve hatıraları bıraktı?
Ryuto: "Taiyou mo tsuki mo" / Los Angeles'ta çekim yapmak benim hayalimdi ve hayatımı değiştirdi.
Ryota: "Taiyou mo tsuki mo", "Sora" / Çünkü Los Angeles'ta ilk kez çekim yapıyorduk

09. Lütfen bize son 5 yılda en çok değişen yanınızı söyleyin.
Ryuto: Kas gücüm.
Ryota: Giysilere harcadığım para miktarı.

10. Lütfen 2018'de özel olarak kendinize meydan okumak istediğiniz şeyi bize söyleyin.
Ryuto: Los Angeles'a müzik, dil ve kaslar üzerine çalışmak için gitmek istiyorum.
Ryota: Yalnız seyahat etmek.

ÇEVİRİ: BG

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

GENERATIONS PROGRAM TAKVİMİ